عسلعسل، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات

Welcome

1400/8/9 12:05
نویسنده : Asa
224 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام اینم پست خوش آمدگویی من 

خودمو که قبلا معرفی کرده بودم اما الان فهمیدم که درواقع ۱۲ سالمه 

یکمی از خودم بگم 

من دو رگه ام در این باره همه خیلی اذیتم میکنن توی مدرسه و ...

رنگ مورد علاقم نارنجی و مشکی هم میدوستم 

کارتون الان فقط میراکلس نگاه میکنم ولی بچه بودم عاشق باب اسفنجی بودم در حد ازدواج 

کیپاپرم و عاشق بیشتر گروه ها هستم ولی گروه اصلیم بی تی اسه 

بیشتر مواقع خوشحالم ولی چون خیلی دمدمی و مودیم بعضی وقتا فاز دپ برمیدارم 

دیگه همتون رو دوست خودم میدونم و دوستون دارم امیدوارم متقابل باشه 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


9 آبان 00 13:28
چه بد که تو مدرسه اذیتت می کنن اگر مدارس حضوری شد اگر بچه ها از لحاظ فیزیکی اذیتت می کنن از توی اینترنت کونگ فو یا دفاع شخصی یاد بگیر و از خودتت مراقبت کن و باهاشون جوری رفتار کن که دیگه اذیتت نکنن
Asa
پاسخ
نه کاراته میرم از لحاظ فیزیکی اذیت نمیکنن نیش و کنایه میزنن فقط 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 14:59
چه عالی!
یعنی چطور دورگه ای؟ به نظر من که خیلی باحاله!
Asa
پاسخ
مامانم ایرانیه بابام آلمانی 
آره یه جورایی عجیبه 🤭❤️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 22:29
چه خوووب🥲
سانا هم اینجا دورگه ست...
کلا مامانش اینا خارجین... باباش اینا ایرانی...
🥲✨❤️
Asa
پاسخ
چه خوببب پس با سانا باید بیشتر آشنا بشم
واسه من برعکسه 
یه چیزی بگم اسم من اولش قرار بود Bella باشه ولی مامانم اسم عسل رو برام انتخاب کرد 
اما کسایی که خیلی باهاشون صمیمیم منو بل صدام میکنن 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد